Tilhulpmiddelen op maat voor KLM Catering Service Schiphol
Egbert Rietveld van KCS over Erkon Tilhulpmiddelen
KLM Catering Service Schiphol serveert dagelijks meer dan 55.000 maaltijden voor ruim 350 vluchten. Voor het vullen van de trolleys maakt de luchtvaartmaatschappij gebruik van oplossingen van Erkon Tilhulpmiddelen.
“Een medewerker met een halve hernia wilde die vacuümheffer graag uittesten en kon zonder problemen weer aan het werk.”
Egbert Rietveld, Manager Innovatie & Ontwikkeling
KLM Catering Service Schiphol (KCS)
Hulpmiddelen die KCS gebruikt

De logistiek achter een vlucht kost veel tijd en energie. Bovendien is het vullen van trolleys fysiek zwaar werk en liggen de druk en het tempo hoog. Juist daarom is het zo belangrijk om het personeel te blijven ondersteunen door ergonomie serieus te nemen.
“Na wat heen en weer pingpongen komen we altijd tot een oplossing. En soms ga ik naar Erkon toe zodat ik prototypen of oplossingen zelf kan ervaren. Erkon snapt altijd precies wat ik bedoel of wat het probleem is.”
Egbert Rietveld, Manager Innovatie & Ontwikkeling
KLM Catering Service Schiphol (KCS)
Lees de hele case in Warehouse Totaal
Meer weten over deze case?
Ben je geïnspireerd door deze case en wil je net als KLM Catering Service Schiphol ook slimmer en gezonder werken met een tilhulpmiddel? Vraag Erkon vrijblijvend om met je mee te denken.
Plan een gratis adviesgesprek
Of vraag vrijblijvend een offerte aan
Direct contact
Met advies en service van Erkon vindt u altijd de juiste tilhulp. Wij tillen service naar een hoger niveau.